7:00 – 8:30
Rozmowy indywidualne i zespołowe wypływające z zainteresowań dzieci, zabawy i ćwiczenia integracyjne, zabawy ruchowe.
8:30 – 9:00
Czynności higieniczno – porządkowe, śniadanie.
9:00 – 10:00
Zajęcia edukacyjno– wychowawcze organizowane przez nauczyciela wyzwalające twórczą postawę i ekspresje dzieci, spacery, wycieczki, zabawy ruchowe inspirowane przez nauczyciela.
10:00 – 10.45
Zajęcia dodatkowe (zgodnie z planem).
10:45 – 11.45
Zajęcia edukacyjno – wychowawcze organizowane przez nauczyciela wyzwalające twórczą postawę i ekspresje dzieci, spacery, wycieczki, zabawy ruchowe inspirowane przez nauczyciela.
11:45 – 12:30
Czynności higieniczno – porządkowe, obiad.
12:30 – 13:30
Muzykoterapia, ćwiczenia relaksacyjne, czytanie bajek, odpoczynek.
13:30 – 14:15
Zajęcia dodatkowe (zgodnie z planem).
14:15 – 14:45
Czynności higieniczno – porządkowe, podwieczorek.
14:45 – 15:45
Zajęcia edukacyjno- wychowawcze organizowane przez nauczyciela, praca indywidualna i w małych zespołach z dziećmi zdolnymi i wymagającymi wsparcia.
15:45 – 17:00
Zabawy w kącikach zabaw wg. zainteresowań dzieci, zajęcia dodatkowe zgodnie z planem.