Wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, magister pedagogiki, oligofrenopedagog, logopeda, surdologopeda, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeuta Integracji Sensorycznej, nauczyciel dyplomowany. Odznaczona „Medalem Komisji Edukacji Narodowej” za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania.
Od wielu lat zajmuje się terapią pedagogiczną oraz diagnozą dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Opracowała poradnika dla rodziców dziecka w wieku przedszkolnym „Jak usprawniać funkcje percepcyjno- motoryczne?”. Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną oraz diagnozowaniem, planowaniem i prowadzeniem terapii integracji sensorycznej. Wdrażała przesiewowe badania słuchu we współpracy z MENiS i Instytutem Fizjologii i Patologii Słuchu. Prowadzi zajęcia warsztatowe dla nauczycieli i rodziców. Brała udział w realizacji projektu „ Videotreningu Komunikacji” we współpracy z krakowską Fundacją PLUS – terapia rodzin wymagających wszechstronnego wsparcia, propagowanie programu. Jest członkiem Polskiego Związku Logopedów.